Google Adsense

31 January 2011

管理混亂的公司

        今日去左一間上巿公司見工,是港資的公司,明明講好左十點半interview,我十點十五分上去,有早無遲,去到無啦啦叫我填form,張form真係求其過求其,完全係無乜位比你寫野,跟住仲要我填想見乜野位,喂,家陣唔係你invite我來見你叫我見個個位,做乜仲要我填三填四,於是無計照填,跟手交form同埋submit一堆證書之類既副本佢,佢叫我入房等,好,足足由十點半等到十一點半先叫我去interview,那時正如曹劌所講,再而衰三而竭,乜士氣都無晒,幾本上個個小時我對呢間所謂上巿公司完全失望。係呢一小時裏面我做乜野呢,八卦下其他人做乜野同埋搞乜事,有個野話十二月尾收到人事部叫佢interview約係一月三十一日,咁我諗成個月約定都有肯定有問題,於是乎個人事部職員當然正如我所料話已經過左,跟住interviewee梗係死口話佢地親口講係一月三十一日啦,咁好啦點收科呢,人事部就求鬼其搵條阿某叫佢入去in啦,估計吹水性質同打發佢走架者,真係晒人時間。另外有個阿姐話朝早收到人事部通知話來拿工作證,上到去人事部哥哥仔又話未有佢張證,咁真係亂到無朋友,你話我點有可能唔失望呢。

        OKAY,FINE!等左成粒鐘到我入去面試,咁都係例牌自我介紹,中文介完又英文,跟住再普通話,我想話你唔悶我都悶,將一樣野分三種語言講,加上我CV已經有晒所有野,幾本上我講我嗜好同埋工作經驗算數,好啦,戲肉來啦,佢話我填呢個SUPERVISOR既TITLE唔係佢地要請既,佢地只係請RECEPTIONIST,唔係掛,電話又話請SUPER來到又請埋D坐枱,你玩野呀,跟住又問我點解認為我會適合呢份工作,喂,大老咪住先,好似家陣係你同事邀請我來見呢個位,而家位又唔同左,又問我點解會來,你又係到玩我嗎,算數,一於照答佢話我做過好多SELLING既工作同埋CUSTOMER SERVICE既野,咁夠啦掛。見完又話如果再有通知我地會再面試。心諗你搵我我都唔知會唔會再來,到時先算。

        出到去見到條阿某,佢已經由我來之前坐到我走都仲係到等,終於有人問佢等乜野,佢話交左FORM無人理佢,跟住人事部CHECK完後只係回答佢一句,我地無收過你張FORM喎,噢,咁既公司,無論係到工作或者用資金投資,都想講聲早抖罷了。

2 comments:

sm said...

可否相告是那間上市公司呢?

雪明 - BA, FAIQ (CII) said...

只有澳門可以開, 香港不能開的行業, 由港資創立的, 在此不方便講名, 自己想一想