Google Adsense

16 February 2011

投資才能致富

        你應該會發現有N既N次方既盲毛無論識與唔識都走去投資,那管是外匯股票或者衍生工具,只要能夠買入並期望有天能以較高的價錢賣出,就會有盲毛推一堆錢入去,雖然百分之九十既盲毛最後都係連毛都無一條,但你唔好理,盲毛永遠不死。係盲毛北後我地可以發現這不無道理,因為單靠工資收入而致富的人真係非常之少,除非你係出色的律師或者醫生,否則幾本上好多人連三餐和住宿都足襟見衬,更何言致富。

        好啦,點解無啦啦會有咁既偉論發表呢,因為就係尋日見個份七千蚊既工作,要靠工作致富真係唔使諗,我每個月基本生活費已經慳無可慳,都要三千,扣埋淨四千,一年先得五萬咁大把,當佢一次過出晒咁多年比我,我頂多都係得百五萬,買樓都未夠啦,唔好講乜野退休同財務自由了,所以低收入既人必須靠投資創富,點做呢,講下廢話先,就係低買高賣。嘩,真係廢到無朋友,可惜呢個真係堅野,唔係講笑,你試下而家將筆錢放晒入去股票到然後長期持有,同我堅持多一陣間再放入去,應該會差好遠,我認為平時股巿高位是應該囤積現金以備他日大跌之用,當大跌之時買進並守候約兩年時間翻倍的機會實在很大,所以與其不問價平均成本法買進,我認為真正能夠創富應該是接近底部買進而在合理估值以外沽出,其他的都是巿場推銷效果大於一切,平均成本法都要睇你個標的,換轉係日經指數,你再供多十年都應該無仇報。

        七千蚊既工作並唔可怕,怕係怕在你自嗚身價高,應該收皮幾野一個月先合理,不過呢個世界失業率應該會越來越高,你唔趁有得做時做住先而等一份好工的話,我諗你成功運氣的成份極高,因為面試個時人地覺得你樣衰你再勁都有可能唔請你,吹呀,實情都係咁樣,無辦法,你有可能見到SALES姐姐多數係靚女,實情係因為可能佢靚女所以先請佢,你係老細你都唔會請個樣衰衰的吧,趕客咩大老,我地唔應該岐視,樣衰無罪,順便為自己辯護一下,不過社會唔存在岐視就假既,信唔信由你。最後我認為無論份工幾多錢都好,你都應該做住先,騎牛搵馬,下一份工只要多過七千,即走唔使比面,一步步將工資擴大,然後能有更多錢去投資,致富應該唔難,但係要時間囉。

No comments: