Google Adsense

17 February 2011

交易法則

        有心學投資既投資者必定要看的一本著作《一個投機者的告白》,由已故德國股神安德烈‧科斯托蘭尼所著,其中最令我印象深刻的是科斯托蘭尼雞蛋,其中講到成交量和價格升跌的關係,每次大成交一定係見頂或見底的信號,不過所謂的價格升跌就有點難以判定了,所以很多人睇完反而感覺上比未睇之前更混亂。在此我則簡單闡明我自己對此一蛋之說法的看法我心得,讓各位讀者一齊分享。

        最近我深入了解PSP這一部發行已久的遊戲機,一向不打機的我突然被眾表弟玩芒亨吸引住了,可能平時自己一個人打十分沒趣,突然死班死靚仔一齊玩有一種重拾童年味道的感覺,所以心想不如收返部玩玩啦。先係香港那邊幫表弟收左一部,對方標價1100元,我厭價950元,對方答我已經有人於1050元承接,問我出唔出手,當然我從不緊張,回覆讓別人買,但過不久同一個賣家又問我一千能否交收,這時候我知道賣方處於弱勢了,所以我死都企硬,最後死死氣於950元賣出予我,交易時候先了解到原來賣家急住買PS3,所以就賣左比我。但另一部機收購得唔係咁順利,因為這部份賣家知道巿場肯定唔止呢個數,而且也不急住放,所以到而家我都未到手。

        但這件事情令我明白到,巿場永遠有買家,但買家如果唔急,而賣家好急,那肯定價格下跌,相反買家急而賣家待價而沽的話,價格肯定會上漲,但兩者成交量都會相當少,在此一情況之下,就能夠顯然判斷得出處於什麼巿場,相反雙方都急或都不著急的情況下,前者肯定是見頂先兆,後者則是一個牛巿的延生。雙方不斷換手的機會只有頂部才會出現,個個鬥傻錢又要貨又要,唯恐買唔到貨又或為幾仙爭住沽,有乜辦法唔見頂。而雙方都不著急的情型通當在急急腳的賣家逃脫後貨源盡歸強手,這時候買家和賣家都幾乎係同一批人,這時個個都靜待另一個牛巿的延生,所以買賣雙方不急的時候就是底部了。大家可以按照蛋蛋和我的交易心得去測試一下最近十年的巿場,應該也有些許共鳴的。

5 comments:

Never said...

我都有呢本書

而我一個月前都執到部PSP哈哈

雪明 - BA, FAIQ (CII) said...

never兄咁岩呀, 遲d一齊芒亨佢, 哈

Never said...

我比左我女朋友玩 :P
因為我唔打機嫁哈哈

蓮蓉 said...

果本書講ge野好正!!!

雪明 - BA, FAIQ (CII) said...

哈哈, 女朋友玩芒亨咁yeah~~~~
呢本書真係好好睇