Google Adsense

18 February 2011

再加存款準備金

        收巿又無啦啦加多0.5%的存款準備金,加息都無個一陣又再抽緊資金,不過都係我預期之內,加多d存款準備金都好,因為來緊好多央行票據到期,唯恐又再一輪無節制既放貸,人行提早出手,等d資金回籠後都唔可以亂來,這一著實在高明,其實目的也不在此,我想意在控制通漲,如果銀行乘數效應降低,將有助減少貨幣基礎,基礎升幅相對少了,貨幣購買力又大增,通漲壓力從而減輕。

        不過那邊廂又多兩條謀李入局幫美國向中國施加升值壓力,這兩條阿謀分別為印度與巴西,咁梗係啦,人仔升值絕對有利呢兩個國家發展,出口既資源同收回更強硬貨幣,唔爽至奇,咁搞法人行應該會再度出手,目標係繼續加息同加存款準備金,而家係睇國際貿易壓力爆煲還是由國內經濟硬著陸引發爆破的時候,觀乎現在情況,真係唔係講笑,大家務必小心行事。

        另外那邊廂的人又期待人民幣會進一步升值,其實阿爺講到明唔想點再升,再升既話加上通脹的壓力之下,更多企業頂唔順,然後將會有更多人失業,失業從而又令政治更添不穩定,到時候真係可以話亂到無朋友,邊個話人仔升硬架,分分鐘出乎意料向下跌都唔會出奇,要看中央如何取態吧。

        近來比較少關心巿場情況,將自己的股票放任於這等巿場之下,可以說已安之,因為持有的股票債務水平良好,而且公司所售產品是日常生活消費品,因此受影響程度肯定較少,這樣一旦大巿下跌,首當其沖一定不會是我持有的個股,然後我也可以乘此亂機換入更好的股票。總結現在是一個思守不攻的時間,關心自己的現金流,抗跌力以及相對換入優質股的相對波動水平,有助你自己找出理想的防守組合。總之千萬不要選擇高估值既股份就可以了,也有一些價值陷井要小心,這一點要自己多加留意,往績便宜不代表未來。雖然股巿可升可跌,過往業績不代表將來表現,看來好似廢話不過,但是廢話有時真係由肺腑而言之有物,居安思危吧。

2 comments:

蓮蓉 said...

阿爺係最高決策人@.@

雪明 - BA, FAIQ (CII) said...

當中有好多政治決定, 非我們看透