Google Adsense

21 February 2011

應該記錄的幾件事情

        玩Game都要Save,買股都應該Save,唔係驚佢斷電,而係如果下次出現同類事情,真係做少好多功課,今次要記錄幾件事情,並關注各自的往後發展情況。

        星期六南韓突然傳出銀行擠兌,並下令銀行關門六個月直至流動性得以補充,嘩,半年無得用銀行服務,真係唔敢想象,至少我自己99.9%的財富都係放係銀行裏面,睇來連人民最有信心的機構都出現問題個陣,真係有乜唔會發生呢,原本係咁諗,但今日開巿竟然無動於衷,我都唔知咁樣叫做少事定大事件,但我眼中任何能夠動搖信心的事件都屬於大事,至少整體巿場的基礎都是由信心支撐著,信心動搖你話大唔大獲,真係值得關注的事件之一。

        第二件事係人行又係上週收巿後公佈上調存款準備金率0.5%,今日同業拆息的成本又再上揚,收緊流動性令息口上揚,息口上揚而竭止投機式的通脹,問題係當你認為通脹會就此降低的同時,其實通脹應該還會不斷提高,中東政局不穩,以及糧食輸入不斷漲價等問題困擾著,通脹想一下子降低都唔係容易既事,看來中央還得再修正一下計算CPI既FORMULA,唔係到時絕對有機會坐五望六。息口不斷上升對企業和投資者是一種障礙,當開始有企業因為資金週轉不靈既時候,就係幾乎爆煲既時候,就算唔爆煲,存款利息不斷升,股巿估值都會相對大幅下調,到時候就算有股你都未必會買,做個定期都分分鐘7-8厘息,仲搞咁多做乜呢。

        最後,以前一直有留意開阿里巴巴,今日終於衛生唔做,而換左陸生,陸生係淘寶既渣弗人,唔知會唔會係安排將淘寶注入阿里巴巴的前奏曲呢,如果係既話認真值得期待,不過事實上兩者既業務非常相似,只是定位和名稱不同,加上分開兩個門戶,方便不同的消費者進入罷了,實際做既野幾乎相同。不過我認為衛生做野好成熟,至於點解會陣前換帥,留待馬哥去解碼,目前沒有此公司,所以就算變成點既樣都唔會關我事,不過唔同既人渣車都有唔同方法,陸生之後會將阿里渣到何處,仲係未知之數。

No comments: