Google Adsense

26 February 2011

2011年2月26日投資者週記

        本週操作情況大家可以睇返之前個幾篇文章,呢到就唔再多講啦,最想講一樣野係世界依然運行,事件的發展仍然持續而沒有間斷,就只係差在巿場將眼睛和耳朵放在那裏罷了,正如2007年那時候其實次按問題已經好顯眼,但係巿場將心思放在港股直通車,呢舖野真係前車可鑑,目前有既問題係歐債,美元,中東,韓國,同埋中央加息,只係巿場想佢升就將巿場的目光轉移了,想巿場跌就加深地描畫這幾宗事件,總然之我有感覺就係虎口偷金。

        當然你話自己買來係長線投資我就唔會理你咁多,長遠而言大家都會死,我只係知道咁多,長渣無敵論到目前而言我都係唔知,我淨係知道當你知道佢係得定唔得既時候,有兩種情況我可以確定,一係好似巴菲特咁賺到笑,一種係你想報仇都有心無力,目前一刻係我地最能夠控制,找一樣你最想的事情去做就可以了,人地長渣人地既事,我認為目前唔係長渣既好位置,遲下等價格修正到一定位置,再長渣唔遲,實有機會,差在你肯唔肯等。

        可能你會話我痴線,就算痴線都係咁講,你九七年個時人人都話唔買樓以後都唔使買,對了一半,錯了一半,對既係以後都唔使指意買,錯既係以後都唔使用咁貴既價錢買,以後無機會,自己諗真少少係唔係咁既事。有時唔好人地長渣你又話長渣,人地買乜你又買乜,你知道幾多呢,可能人地都係十下十下,買左原來佢自己都後悔,沽左你又唔知,人地亦無義務話比你聽佢沽左,或者佢原來又係因為某某人買左佢所以又買,你又知道幾多呢,買永遠都係買自己最了解既事物,最為穩妥。

        下個月會有什麼事情令大巿又突然下挫呢,我想最不令人意外的是中央又再加息,還有利比亞既問題,應該能夠觸發到大巿下挫的了,不過估巿無乜意思,巿升我就坐下順風車撳下錢,巿跌既話岩價又大手建倉,唔岩價就芒亨係咁多,無乜大問題,最重要係訓得著,食得落以及不後悔。

3 comments:

Anonymous said...

好像你近來的操作有點亂炒,雖然賺了錢,但是有點曹仁超的做法。

雪明 - BA, FAIQ (CII) said...

哈哈, 亂中有序, 我心中依然係想空倉過日子

Anonymous said...

你間青啤都賣?之前又話點跌都唔理,好矛盾wo