Google Adsense

25 February 2011

撳錢

        今日撳得好high,尋日沽晒d貨,今朝開巿有機會競價回補返所有倉位,但係因為排唔到我,結果失之交臂,以為今日又係得個睇字,點知唔夠二十分鐘居然又有一個進貨機會,諗到唔諗三十萬成交,然後掛高少少又沽過,咁樣來回又六十萬,跟手見到第二間同類型公司無啦啦跌喎,二話不說又推二十萬進場,都係掛高少少又沽,來回又一百萬啦,上半場結束。中午梗係食飯同芒亨啦,然後芒到咁上下,就去睇下有乜股好買賣,搵搵下無啦啦比我又搵到間個個都升佢無厘頭跌既綜合公司,隨便睇下位年報就推十萬進場,諗過坐倉過夜,突然好似巿場發現滄海遺珠咁,又爆上,我梗係又沽啦,咁又百二萬。最尾個三十分鐘,又一次比我入返尋日沽個堆貨,仲要係靚價,三十萬呢舖真係打算過夜,咁又手痕痕求其掛返個高位試沽,心諗都無乜機不如去打機,打打下赤甲獸,無啦啦"清"一聲,成盤,就咁樣我今日刷新左單日交易額既記錄,係一百八十萬。賺幾多唔好講啦,笑死人,不過即日仲要咁隨便,我覺得好好架啦,反正原意係空倉,有機咪趁一趁佢囉。

        撳錢呢隻game真係令人著迷,香港now TV推左個撳錢節目,完全唔需要乜野技巧,單單一個錢既概念就可以令到你花一小時去撳佢睇佢,看來8號仔都唔係講少,咁都比佢食到條水,個個時段支出少收入真係大,每日送十萬出去,你都可能會心動不如花百幾蚊裝返個NOW撳一撳,錢就係如斯令人著迷。股巿都係一樣,好奇怪,因為可能快,而且當你失敗既時候,你都可以用投資呢兩個字去說服自己唔係係到做緊傻事,實情係傻人先會咁去諗,呢個巿場只係有對同錯,錯既投資比對既撳錢仲要離譜得多,即係簡單D講,股票係用幾多錢去買一盤乜野生意,但係更多人理解係往後會有多少升幅,鬼知咩,比你知道都無用,因為到時候只有人沽無人買,咁你又點沽呢,岩唔岩。

        說時遲那時快,倫敦個邊又無啦啦話交易技術問題而要停巿,點解一到三四月份就會有技術問題,上年好似又係差唔多時間美國個邊又跌到九彩,都係程式問題,係人係鬼遲下就會知道,本交易日我又係空倉過週末,現金為王。

No comments: