Google Adsense

24 February 2011

清倉記念日

        今日全數沽出所有持股,幾多錢唔講啦,點解會沽貨呢,我話自己感覺好all right,所以沽出你信唔信,哈哈,如果係既話各位讀者們應該拍拍屁股一走了之,因為雪明係痴線既,當然我無痴到,我賺同蝕完全關係到我既生活和人生既安排,沽貨係出於以下原因的。

        首先油價同金價係咁升,幾本上如果時間長而價格持續,好多企業將會受成本上漲影響,這樣會派會出兩種情況,第一種係能夠轉嫁給消費者,第二種係不能。後者唔使睇,先死一次先,而第一種情況將會導致物價上漲,咁既情況之下,通脹升溫,衍生出既效果係央行加息,這樣的情況之下,有乜股票唔會死呢,而上述第二種股票就會雪上加霜。而且香港股巿的動力繫於中資股,中國最近不斷加息,加上原料不斷上漲,未來也會不斷加息,壓制消費品和民生必須品升價,到時大把股票都要死,而且中國的工資水平要不斷上漲,這樣只會更加放大了以上的效果,結果係點大家可以想一想。

        有人曾經講過讓人民幣不斷升值以抵消通脹的效果,有乜可能先得架,中國想一步成為內需主導簡直異想天開,總體經濟還是由出口帶動的,如果人仔持續升值,變相出口競爭力下降,內需國既話你可以參考美國,美國內需左好耐終於而家點呢,咪有咁耐衰咁耐囉,中國唔應該亦不希望人仔不斷升值,早晚會推高失業率和減少出口活動,經濟將大受打擊,沒有出口只有內需,不就是一個食老本的模式,你認為可取嗎。

        之前講左每逢九倉配股供股,個巿都接近玩完,事實係點目前來講應驗左一部份,往後係點就不得而知了,基於以上咁多種理由,我選擇出清持股,本年度兩個月微有虧損,但這是我可以想辦法去彌補的一件少事,到目前一刻為止以往作的決策都是正確多錯誤少,往後這種決策將會引導我做得更好。餘下時間繼續觀望,直到我認為應該買進的時候,我會再和各位交待一下,記住以上只係我自己個人的猜想和推導,並不應當成係名言或者邀約,自己諗清楚呀。