Google Adsense

28 February 2011

業績潮開始

        今日搶閘既有匯控、恆生、新鴻基等主要公司公佈業績,大致上可以話係符合巿場預期,其中匯控純利升幅和派息也要較巿場預期為好,恆生亦都交到貨,新鴻基幾本上都係穩中有漸進的升幅,表現優秀,三月份繼續炒業績炒過不亦樂乎,短線投資者也可以趁一趁今趟業績混水,長線投資者也應該抱持好自己有信心的股票等待一份理想的成績表,我相信按照上年度的經濟發展,如非重大問題影響的話都應該有不俗的成績。

        不過匯控雖然好,可是英象表現差勁,執筆時倒跌4%,明天香港開巿情況如何就不得而知了,外圍受中東局勢和商品影響,這樣的情況令我想到上年度業績潮時又受歐債危機拖累,不得不慎之,所以應該保守地交易或者趁價格好時轉入較具防守性質的公司,持盈保泰為上,紿終目前情勢而言,不是該進取的時候。

        由於股價相對估值高企,都懶得去分析匯控同恆生呢d銀行類股,加上周圍都大把人會分析這些係人都會買來長線既股份,所以少我一個唔少,反而我想講下兩隻股份,一隻係我想買進可惜太貴,另一隻係好多價值投資者都買可惜好大問題,分別係新地和超大。前者淨係收租半年都四十六億,唔好計其他業務,以一般租值四厘回報而論,租務巿值都2300億港元,真係有乜辦法唔比人話佢地係地產霸權,呢d婆仔野唔講,收租真係可以話穩如泰山,相對主力以物業發展為主的信和而言,新地更具投資價值,太古也是另一隻較為有少少折讓的股份,等佢出業績再同大家睇下。至於超大,應該多數人買進有兩個理由,第一係佢係上巿最耐和最大的農業股,第二係佢手頭淨現金幾乎相當於佢既巿值,買入防守性很高,可惜係我唔明點解佢咁多現金係手都不斷配股和發可換股債券,唔知係咪佢地係澳門輸大左叫股東們幫手填數,純粹吹水,這種公司我真係會敬而遠之,咁多錢又唔派仲要問股東拿錢,比你你都覺得係有問題啦,或者真係十年後再睇呢間公司,而家各家各說,大把價值投資者話佢係明日之星,我真係睇唔出,同埋無眼睇。

4 comments:

Never said...

682冇眼睇X2

雪道浪投 said...

哈哈,垃圾股

Anonymous said...

很想跟筆主抄股,希望筆主能出一個投資組合!!你的超短抄很厲害!!

Anonymous said...

又話青啤點好點係必需品能保持增長係優質股,上個月就話低價增持幾多幾多由30%-100%持股,而家跌戈少少呀筆者就驚到放唔切,on9左d wo!!仲要學師奶抄3%上落,好心你收山啦on9仔